Thursday, February 5, 2009

0h n0!!!!

tidak!!!!!!!!!!!!!!!!
dh brape ari aku x update bl0g,haha
actually tgh bz ngan stdy d0w
aritu ade quiz,naseb bek aku stdy,haha
kal0 x,nga2 jer r..

HANTU!!!!!
nie ade cerita menarik,haha
aritu tyme mlm ke-2 kt umah,ade gangguan!!!
maybe mlm tuh jer k0t,haha,c0z aku x kena p0wn
nie mmber aku r yg kna,heh

mle2 si "cham",dier tydo lmbt,ar0und 3.++am
kte nye,ade bnda cuba tgh bka tngkp
pr0b nye,bukan skali,malah byk kali,haha
dier kte cuak pnye psl dier trus cabut msuk tydo,haha

n then kebetulan,ble dier dh tyd0,aku bgn plk
c0z saket perut,haha
mlm tuh aku mkn magi x cukup msk,haha,mmg padan mke r.
tp tyme aku bgn x kna plk gangguan
n pd mse yg sme,rakan ku yg len "alhadi" dier ckp dier bgn jap tyme tuh
tp dlm keadaan x 'berseluar'(bogel)
ble tny sme bdk,xde p0wn yg ngaku tarik seluar dier
mmg misteri r,haha

n pd jam 7pagi,member aku bgn,dier prasan yg pntu belakang x tutup
pdahal xde spe p0wn yg bka
s0 harap umah aku selamat r,x mcm umah lme,huhu!!
"amiin"

p/s: npe r umah sewa aku slalu berhantu???


2 comments:

  1. Sebab penghuni nya semua perangai cam hantu! Ahaha!

    ReplyDelete
  2. 0wh,tidak2
    maybe ktrng ade daya tarikan k0wt
    itu yg membuatkn antu tetarik ngan ktrng,haha

    ReplyDelete